7 Ağustos 2011 Pazar

Çirkin olsun Benim Olsun

Bugün duyduğum bir şarkı sözü bu arkadaşlarım, bu sözleri Nazan Öncel Kaleme almış ve bununlada kalmayıp parça haline getirmiş. Yaşı 50 seviyesinde olsa gerek Nazan’ın. Acaba bu yaşlardamı böyle oluyor. Müzdarip olduğumuzda kocalarımızdan, ” Üff keşke çirkin olsaydı benim olsaydı ” mı diyoruz ? Başa bela çünkü biraz paralı ve yakışıklı olmak diye düşünüyorum. Kocalarımızı elimizde tutmamız hele hele bu zamanda inanılmaz zor arkadaşlarım.

Akıllandılar yakalanmıyorlarda… ” Kaplumbağa gibi kocan olsun, yuvarlansın yuvarlansın evini bulsun “ duydunuz mu hiç bu sözü :) Bende yeni duyuyorum. Bir kocanın evinin yolunu aynı saatte bulması kadar önemli birşey de yok arkadaşlarım. Kime sorsanız, herkesten bir feryat yükseliyor. Beni yeriyor, beni üzüyor vs vs…. Uzadıkça uzuyor aslında kocalarla yada eşleriyle ilgili kurulan cümleler. Kimse bulamamıştır ki ruh ikizini arkadaşlarım. Var mı ? Bir kişi çıkıpta benle tam anlamıyla örtüşen eşimi buldum diyebilir mi ?

Kadın olarak kocalarımızı elimizde tutmanın biraz daha fazla zorlaştığının altını yeniden çizmek isterim. Hem, çirkin olsun benim olsun :) Bu arada bu kadar şey yazmışken Nazan ÖNCEL’in yeni parçasının sözlerini yazmasak olmazdı dimi.

ÇİRKİN OLSUN BENİM OLSUN

Ne Güzeller Sevdim Ben
Gözümün içine Baktılar
Biraz Yüz Verdimmide
Deplasmana Çıktılar

Üzüle Üzüle Düşüne Düşüne
Dert Sahibi Oldum Ben
Üzüle Üzüle Düşüne Düşüne
Dert Sahibi Oldum Ben
Seni Benim Sanmıştım

Üstelik inanmıştım
Yandığıma Yanarım
Yanmayıpta Ne Yapayım
Offff Korkulur Senden
Çirkin Olsun Benim Olsun

Kafası Güzel Adam Olsun
Çirkin Olsun Benim Olsun
Kafama Göre Adam Olsun
Offf Benim Olsun

İnanma Böyle Şeylere
Git Evine Bak Keyfine
Dedim Ama Bide Ne Göreyim
Kayalara Gelmişim

Sen Yaşayacanda Ben Ölcem Mi De Git Lan
Sen Yaşayacanda Ben Ölcem Mi Hadi Ordan
Seni Benim Sanmıştım
Üstelik inanmıştım
Aşkım Tavan Yapmıştı

Havalarda Kalmıştı Offf Korkulur Senden
Çirkin Olsun Benim Olsun
Kafası Güzel insan Olsun
Offf Benim Olsun

Ne Kadermiş Gülmeyen
Ne Çileymiş Bitmeyen
Üzüle Üzüle Düşüne Düşüne
Dert Sahibi Oldum Ben


Çirkin olsun Benim Olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder